k taQui som On estem Resultats Notícies Sponsors Federacions
Jugadors Equips Socis Història On Comprar

Altres clubs

Resultats :   

Doble victòria per acabar la fase regular de Preferent

   

Classificació Divisio D'honor espanyola

Classificació Super Divisio D'honor Catalana

Classificació Preferent

   

CTT Ripollet 1 – CPP Igualada 4

Dissabte passat l’equip de Preferent del CPP Igualada Suro Pub va disputar una doble jornada que va posar punt i final a la fase regular de la lliga. Al matí, els igualadins van disputar el partit corresponent a l’última jornada de lliga a Ripollet, i a la tarda van jugar a Mollet un partit aplaçat. Davant del CTT Ripollet, els de l’Anoia es van imposar per 4-1 en un partit amb força polèmica per part de la crispada afició local.

La primera partida la van disputar Ricard Alert i el local Nil Camacho. El palista igualadí va imposar-se per un ajustat 3-2 per avançar el seu equip al marcador. Seguidament, Roger Agustí va estar a punt de vèncer al base local Adrià Crusi, però finalment el palista del Ripollet va guanyar per 2-3.

Amb l’empat a un al marcador, Joan Moriana va tornar a posar l’Igualada per davant en derrotar per 3-0 a Martí Berenguer. Els dobles van confirmar la superioritat dels igualadins, ja que la parella visitant Alert – Moriana va superar per 3-1 a la local Crusi – Berenguer. Finalment, Ricard Alert va guanyar per 3-1 a Adrià Crusi per fer pujar el 4-1 definitiu al marcador.

Mollet TT 3 – CPP Igualada 4

A la tarda, el CPP Igualada Suro Pub es va desplaçar a la localitat veïna de Mollet del Vallès per disputar el darrer partit de la fase regular de la lliga. Aquest partit va ser força més complicat pels igualadins, que van acabar imposant-se per un ajustat 4-3.

Els de l’Anoia van remuntar un partit que tenien pràcticament perdut quan el conjunt local dominava per un clar 1-3 global. D’aquesta manera van tornar al Mollet la remuntada que havien protagonitzat a la primera volta a Les Comes on eren els igualadins qui guanyaven per 3-1 i van acabar cedint per 3-4.

El partit va començar amb la victòria del vallesà Adrià Guimerà davant de Joan Moriana per 0-3. Tot seguit, Ricard Alert va fer l’empat davant de Jonathan Cortés, a qui va derrotar per 3-1. Els locals, però, van avançar-se de nou mitjançant David Gómez, que va superar a Roger Agustí per 0-3. El partit semblava decidit quan la parella vallesana Guimerà – Gómez va vèncer a la igualadina Alert – Moriana per 3-1, fent pujar el 1-3 global al marcador.

Els igualadins, però, lluny de rendir-se, van aconseguir guanyar els tres partits restants fins a capgirar el marcador. En primer lloc va ser Ricard Alert l’encarregat de retallar distàncies imposant-se a Adrià Guimerà per 3-1. A continuació Joan Moriana va aconseguir empatar el partit a 3 guanyant per 3-2 a David Gómez en una partida que dominava per 2 jocs a 0 però que es va complicar quan el local va empatar-la a 2 jocs. Finalment, Roger Agustí va culminar la remuntada derrotant per 3-1 a Jonathan Cortés.

 

Bons resultats pel CPP Igualada Suro Pub a l’Open Catalunya

El cap de setmana passat, el planter del CPP Igualada Suro Pub va disputar la tercera i darrera fase de l’Open Catalunya. Les actuacions dels palistes anoiencs van ser en general força lluïdes en les diferents categories en les quals van participar.

Joan Masip va competir al Juvenil A on, malgrat ser benjamí, ha arribat amb la disputa únicament de les tres fases del torneig durant la temporada. L’igualadí, però, no va poder guanyar cap partida tot i completar una bona actuació. A l’Infantil B hi va prendre part Jordi Marcè, que va aconseguir dues victòries i tres derrotes.

Els resultats més destacats del club els van protagonitzar Albert Kenji Matsuoka i Francesc Masip, que van quedar respectivament tercer i cinquè a l’Aleví A. Ambdós palistes igualadins van coincidir al mateix grup i van passar en les dues primeres posicions amb dues victòries i dues derrotes per cap després que un triple empat es desfés al seu favor. Posteriorment, en l’última eliminatòria, Albert Kenji Matsuoka va remuntar els dos jocs d’avantatge que li duia Víctor Vinuesa per adjudicar-se la tercera plaça mentre que Francesc Masip va derrotar a Joaquim Gimeno per fer-se amb la cinquena.

Per últim, també cal destacar l’actuació de Guillem Bacardit a l’Aleví B, on s’estrenava tot i ser benjamí. Malgrat no poder aconseguir superar cap rival, el jove palista igualadí va acumular una valuosa experiència de cara a futures competicions en aquesta categoria.

 

 

Categoria Jugador Partits jugats Partits guanyats Partits perduts

%

Divisio D'honor Espanyola

 

kazeem Ahmed 36 20 16 56%
Jordi Satorras 36 7 29 19%
Lluis Graells 36 4 32 11%

DOBLES

 kazem - Satorras  5 1 4 20%
           
Categoria Jugador Partits jugats Partits guanyats Partits perduts

%

Super Divisio D'honor Catalana

 

 

 

 

Roger Domingo 35 21 14 60%
Joan Bertran 37 27 10 73%
Josep Mª Alonso 48 24 24 50%
 Ricard Alert  3 2  1 59%
 Joan Moriana 3 0 3  0%
 Jaume Gamisans 2  0 2  0%
         

DOBLES

Bertran - Domingo 19 12 7 63%
Alert - Domingo 2  1  1 50%
Alonso - Domingo 3  2  1 67% 
Alonso - Bertran   1  1  0 100% 
         
Categoria Jugador Partits jugats Partits guanyats Partits perduts

%

Preferent

 

 

 

 Jaume Gamisans        
Ricar Alert 37 26 11 70%
Eloi Zaragoza 4 3 25%
Bernat Bisbal 13 5 8 38%
Roger Agusti 16 6  10 38%
Joan Moriana 26 11 15 42%
Joan Bertran        

DOBLES

Alert - Moriana 12 9 3 75%
Alert - Agusti  3 3 0  100%
Moriana - Bisbal  1 0 100%
 

 

Agusti- Moriana 1 0 1 0%
 Alert - Bisbal  3 1  2 33%

 

 

Classificació Divisio D'honor espanyola

Classificació Super Divisio D'honor Catalana

Classificació Preferent

   
04-05-10 El CPP Igualada Suro Pub, nou equip de 3a nacional
19-04-10 El CPP Igualada Suro Pub inicia la fase d’ascens a 2a nacional
12-04-10 El CPP Igualada Suro Pub, campió de la Superdivisió Catalana
22-03-10 Joan Masip, tercer al Torneig Estatal
15-03-10 El CPP Igualada Suro Pub no pot amb el Figueres
08-03-10  Jornada del CPP Igualada Suro Pub a Eivissa
28-02-10  El CPP Igualada Suro Pub no pot puntuar davant l’Escala
22-02-10 Derrota del CPP Igualada Suro Pub a Sabadell
15-02-10 El CPP Igualada Suro Pub derrota l’Horta a Superdivisió Catalan a
07-02-10 Doble partit del CPP Igualada a Galícia
01-02-10 Final d’infart del CPP Igualada Suro Pub
25-01-10 El CPP Igualada Suro Pub ofereix tot el suport al seu patrocinador
18-01-10 Derrota contundent del CPP Igualada Suro Pub a Calella
10-01-10 El CPP Igualada Suro Pub, 5è de Catalunya per equips
07-01-10 El CPP Igualada Suro Pub segueix sense guanyar en perdre a Les Borges
21-12-09 El CPP Igualada Suro Pub, a punt de puntuar a Les Comes
14-12-09 El CPP Igualada Suro Pub, al torneig zonal a Alacant
09-12-09 El CPP Igualada Suro Pub cau derrotat al País Basc
30-11-09 El CPP Igualada Suro Pub, a punt d’aconseguir la victòria a Les Comes
20-11-09 Severa derrota del CPP Igualada Suro Pub davant el Calella
16-11-09 El CPP Igualada Suro Pub segueix sense vèncer a Divisió d’Honor
09-11-09 Joan Masip, a Bèlgica amb la selecció catalana
03-11-09 El CPP Igualada Suro Pub perd per ben poc a l’Escala
26-10-09 El CPP Igualada Suro Pub cau davant del CTT Santa Eularia
19-10-09 El CPP Igualada Suro Pub debuta a Divisió d’Honor Espanyola
10-10-09 El CPP Igualada participa al Campionat de Catalunya per comarques
05-10-09 El CPP Igualada Suro Pub guanya el 37e Trofeu Ramon Orga
28-09-09 El CPP Igualada Suro Pub dóna inici a la temporada amb l’Open Catalunya

 

Croniques de la temporada 2008-2009

Croniques de la temporada 2007-2008

Croniques de la temporada 2006-2007

 

Cróniques històriques:

Fase Ascens a 2º Nacional 2004 Campió de Copa Divisió D'honor Cronica 1ª nacional Zaragoza 3ers Catalunya comarques 08s
Fase Ascens a Divisió D'honor Espanyola Ja som equip de divisió d'Honor Espanyola    
        

 

 

    Correu